Dr. Hauschka kozmetika i šminka

Čak i njihova dekorativna kozmetika se pravi sa mineralnim pigmentima još od 1999. godine. Za njih to nije nikakva novost, niti trend. “Mi ne pratimo trendove, trend će doći kod nas” – kaže moj sagovornik koji se bavi odnosima sa javnošću. Bila sam zapanjena. “Mi ne nagovaramo ljude da nas kupe, ne ubedjujemo nikoga, oni sami dođu do nas. Sami nas otkriju.”

Svet je otkrio Dr. Hauschka kozmetiku tako što su se priče širile od usta do usta, ili sad već poznata strategija word of mouth. “Međutim, ništa vam ne vredi da svi pričaju i prenose ukoliko to što radite nije zaista dobro. Probaju, razočaraju se i onda imate veći problem. Nama je zato važno da svi sastojci budu vrhunskog kvaliteta. I da prate ritam prirode onako kako su recepte postavili dr Rudolph Hauschka i Elisabet Sigmund.” – kažu u vrtu dr. Hauschke, tada za magazin Sensa.

I zaista, Dr. Hauschka je postao trend per se za osobe koje vode conscious lifestyle (svesni životni stil), pravi LOHAS brend. Nisam ni ja znala šta je LOHAS, čovek se uči dok je živ. To je Life of Health and Sustainability, deo specifičnog tržišta koje je fokusirano prema zdravlju i fitnessu, brizi za okolinu, ličnom razvoju, održivom razvoju i socijalnoj pravdi.

Mi pripadamo tom delu tržišta koje se razvija, odgovoran kapitalizam, ljudi koji žele da “izgledaju dobro dok čine dobro“. Do good, look good.  Žele da im hrana bude kvalitetna ali i pametno upakovana, žele da nose garderobu za koju znaju da iako je plaćena koliko god, nijedno dete, niti radnik nije propatio u neljudskim uslovima, niti su dugmad zašivale malene ručice Trećeg sveta. Estetika je bitna u svakom slučaju, imamo pravo da volimo i uživamo u lepoti, ali da ona ne ugrožava druge. Svesni su odakle i kako se nabavljaju sastojci, kako se gaje i zašto su skuplji od onih drugih.

Ena Jović će nam pokazati kako da se našminkamo u zpomoć Hausckine dekorativne linije i kako da izgledamo prirodno i lepo.

Do good, look good.

Leave a Reply

Your email address will not be published.