fbpx

The Ordinary kozmetika

The Ordinary, NIOD i Hylamide su kozmetičke linije kompanije Deciem koja se već nekoliko godina nalazi u središtu pažnje stručne i opšte javnosti zbog svog transformativnog uticaja na tržište kozmetike.

Naime, Deciem ima misiju da demokratizuje kozmetičku industriju tako što potrošačima obezbeđuje efikasne proizvode za u proseku 5 do 10 puta nižu cenu od prosečne cene u industriji, i to bez negativnog uticaja na efikasnost proizvoda. Ovo postižu tako što sami prave svoje proizvode, direktno nabavljaju sirovine od proizvođača, ne izdvajaju sredstva za marketing, imaju minimalističku primarnu i sekundarnu ambalažu te takoreći „nisu alavi“.

Proizvodi su značajno utemeljeni u nauci tako da koriste adekvatne koncentracije i relevantna jedinjenja. Ovo takođe znači da su svi proizvodi formulisani bez esencijalnih/etarskih ulja, prirodnih i sintetičkih mirisa i prostih alkohola koji su česti iritansi, doprinose upalama i mogu da prouzrokuju hiperpigmentaciju.

The Ordinary je najpopularniji brend ove kuće jer nudi minimalističke a efikasne formulacije sa prosečnom cenom od nepunih 10 evra. Hylamide nudi kompleksnije formulacije sa prosečnom cenom od 20 evra, dok je NIOD fokusiran na savremena jedinjenja i vrlo kompleksne formulacije za koje je u proseku potrebno 50 evra.

Više o kozmetičkoj kući kako kombinovatio proizvode na blogu Prave stvari.
A ovaj video će nam sve dileme razjasniti 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *