Dok samoobrazujući studenti mogu u svakom trenutku da promene i koriguju “program” svojih studija, u skladu sa globalnim trendovima, i za to im treba svega 5 minuta, fakultetu je za to potrebno minimum godinu dana, a često i mnogo duže.
Istok Pavlović će u svom govoru pričati o tome koja je razlika između takozvanog self-taught obrazovanja (samoobrazovanja) i formalnog obrazovanja na fakultetima, odakle samoobrazujući studenti crpe svoje samopouzdanje, kako potvrđuju svoje znanje. On će, takođe, ukazati na to gde i kako najlakše naći obrazovanje koje nije formalno, koji su najbolji izvori za to, kao i kako koristiti Facebook i Twiter za učenje.
Istok je stručnjak za internet marketing i u ovoj oblasti je do sada postigao izuzetne rezultate. Suosnivač je agencije za za internet consulting “Like Media”, a ima bogato iskustvo u konsaltingu i izradi internet strategija za neke od najpoznatijih domaćih brendova. Trenutno radi na velikom projektu marketinga i prezentacije kompanije Mainframe2 iz San Franciska. Pokretač je nekoliko web sajtova na domaćem i globalnom tržištu. Kao popularizator ideje viralnog marketinga u Srbiji, kreirao je nekoliko uspešnih viralnih kampanja, koje su bile i medijski ispraćene. 2011. godine proglašen je za najuticajnijeg blogera u Srbiji glasovima čitalaca na manifestaciji BlogOpen. Završio je Elektrotehnički fakultet u Beogradu, ali nikada nije koristio svoju diplomu.
photo credits Ana Kostić za designed.rs
pročitajte intervju sa istokom u magazinu Designed